Akcja "Przenieś kolejne arkusze Excela do programu Comotel" ma na celu ułatwienie pracy z danymi.

Jeżeli, używając Comotela, korzystasz równolegle z róznych arkuszy w Excelu, np. ewidencje, to możemy Ci pomóc przenieść ich zawartość do Comotela.

Dlaczego? Bo są same zalety: będzie wszystko w jednym, wygoda i spójność danych. 

Przykładowe realizacje: 

 - niestandardowe zestawienia

 - ewidencja wyposażenia

 - logistyka

 - zestawienia absencji pracowników

 - zestawienia potrzebne dla księgowości

 - ewidencja broni i amunicji

 - ewidencja szafek ubraniowych

itp.

Czy nasza akcja Cię zainspirowała? Chętnie porozmawiamy, doradzimy i najpewniej rozwiążemy jakiś problem.

Opisz swoją koncepcję i wyślij maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Chcesz porozmawiać: 62-501-54-54, 502 752 339