serwisMU1  Funkcjonalny program do obsługi serwisu Comotel SERWIS rejestruje zlecenia serwisowe, prowadzi historię obsługi technicznej każdego urządzenia, ułatwia kontrolę terminów i planowanie napraw oraz naliczanie ich kosztów. Program przeznaczony jest dla:

1. Firm uslugowych, które naprawiają urządzenia klientów
2. Firm wszystkich branż, które naprawiają własne urządzenia
3. Firm wszystkich branż, które posiadają urządzenia naprawiane i obsługiwane przez serwisy zewnętrzne.

  Historia napraw, rejestr zleceń, kontrola ważnych terminy - to podstawowe funkcje. Grafik Planowania i Realizcji Zleceń GPRZ (serwisanci z tabletami) i CRM to nowa jakość w zarządzaniu skomplikowanym serwisem. Prosta obsługa, przejrzysty interfejs oraz funkcje dodatkowe sprawiają, że program do obsługi serwisu sprawdzi się w każdej firmie – bez względu na typ naprawianych urządzeń czy prowadzonych prac. Aplikacja daje możliwość archiwizowania i odtwarzania bazy danych, a dostęp do poszczególnych funkcji jest zastrzeżony hasłem – pozwala to na bezpieczne przeprowadzanie operacji.    

 Jak to działa? Zobacz video

 Choć sprzedaż złożonych rozwiązań jest trudnym zadaniem dla większości dostawców, to dla większości klientów jeszcze trudniejszym zadaniem jest ich zakup” - Harvard Business Review Polska, marzec 2017

Chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania: 

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 62 501-54-54 


Kluczowe funkcje programu Comotel SERWIS
(Serwis Maszyn i Urządzeń):

  •     Zlecenia serwisowe wewnętrzne (nasze maszyny)
  •     Zlecenia serwisowe zewnętrzne (maszyny klientów)
  •     Pełna historia serwisowania (przeglądy, naprawy, awarie)
  •     Ewidencja Maszyn i Urządzeń
  •     Kartoteka kontrahentów, historia zdarzeń - system CRM   Zobacz video
  •     Integracja z modułami webowymi (patrz Inne funkcje)


Raportowanie - wydruki dokumentów i zestawień
(ponad 300 raportów)

  •     zestawienie zleceń serwisowych z zadanego okresu   Zobacz wydruk
  •     planowane przeglądy na zadany okres    Zobacz wydruk
  •     zestawienie zużytych części w okresie    Zobacz wydruk
  •     zestawienie zleceń serwisowych dla serwisanta
  •     zestawienie zleceń serwisowych dla kontrahenta
  •     historia serwisowania maszyny   Zobacz wydruk
  •     historia serwisowania zpodziałem na części     Zobacz wydruk
  •     raport napraw gwarancyjnych (dla producenta)
  •     lista urzadzeń wybranego kontrahenta    Zobacz wydruk
  •     obroty serwisantów   Zobacz wydruk
  •     protokół wybrakowania sprzętu technicznego

Inne funkcje

  •     TERMINARZ Tygodniowy TKT - opcja   Zobacz video
  •     Przypominacz Ważnych Terminów PWT - opcja
  •     Grafik Planowania i Realizacji Zleceń GPRZ - opcja  Zobacz video
  •     Modul e-Faktura - opcja   Zobacz video
  •     Grafik Obecności Pracowników GOP - opcja
  •     FLOTA (koszty eksploatacji pojazdów, terminy) - opcja
  •     SORTY odzieżowe - opcja
  •     dla firm wielooddziałowych - praca w sieci Internet

  Zobacz referencje