Cyfryzacja komunikacji z klientami - opinie
Postawiliśmy w programie Comotel na platformę B2B SERWIS jako główną i jedyną formę komunikacji z klientami.
Klienci doceniają jej prostotę i łatwość obsługi. W kilku przypadkach ilość maili dziennie wynosiła z klientem ok 35-45, a teraz zeszła prawie do zera. Platforma Comotel B2B SERWIS ma realny wpływ na utrzymanie klienta.
Artur Jaska – prezes, FLT Grupa Sp. z o.o.
Jak to działa?
Twój klient otrzymuje login i hasło. Dodaje nowe zlecenia, które od razu, online, pojawiają się w systemie Comotel. Klient przegląda wynajęty i serwisowany sprzęt, zlecenia serwisowe i ich etapy realizacji. Może też pobrać szczegóły zakończonego zlecenia oraz Dziennik konserwacji.
Zobacz więcej
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami.
Nasze programy nie są wyryte w kamieniu. Dostosujemy je do twoich potrzeb.