Postawiliśmy w programie Comotel na platformę B2B SERWIS jako główną i jedyną formę komunikacji z klientami.

Klienci doceniają jej prostotę i łatwość obsługi. W kilku przypadkach ilość maili dziennie wynosiła z klientem ok 35-45, a teraz zeszła prawie do zera. Platforma Comotel B2B SERWIS ma realny wpływ na utrzymanie klienta.
                                                                                                                                  Artur Jaska – prezes, FLT Grupa Sp. z o.o.

Jak to działa?

  Twój klient otrzymuje login i hasło. Dodaje nowe zlecenia, które od razu, online, pojawiają się w systemie Comotel. Klient przegląda wynajęty i serwisowany sprzęt, zlecenia serwisowe i ich etapy realizacji. Może też pobrać szczegóły zakończonego zlecenia oraz Dziennik konserwacji. 
  Zobacz więcej

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami.  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   tel. 62 501-54-54


Nasze programy nie są wyryte w kamieniu. Dostosujemy je do twoich potrzeb.