serwisMU1  Funkcjonalny program do obsługi serwisu Comotel SERWIS rejestruje zlecenia serwisowe, prowadzi historię obsługi technicznej każdego urządzenia, ułatwia kontrolę terminów i planowanie napraw oraz naliczanie ich kosztów. Program przeznaczony jest dla:

1. Firm uslugowych, które naprawiają urządzenia klientów
2. Firm wszystkich branż, które naprawiają własne urządzenia
3. Firm wszystkich branż, które posiadają urządzenia naprawiane i obsługiwane przez serwisy zewnętrzne.

  Historia napraw, rejestr zleceń, kontrola ważnych terminy - to podstawowe funkcje. Grafik Planowania i Realizcji Zleceń GPRZ (serwisanci z tabletami) i CRM to nowa jakość w zarządzaniu skomplikowanym serwisem. Prosta obsługa, przejrzysty interfejs oraz funkcje dodatkowe sprawiają, że program do obsługi serwisu sprawdzi się w każdej firmie – bez względu na typ naprawianych urządzeń czy prowadzonych prac. Aplikacja daje możliwość archiwizowania i odtwarzania bazy danych, a dostęp do poszczególnych funkcji jest zastrzeżony hasłem – pozwala to na bezpieczne przeprowadzanie operacji.    

 Jak to działa? Zobacz video

Chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 62 501-54-54 

Kluczowe funkcje programu Comotel SERWIS (Serwis Maszyn i Urządzeń):

  •     Zlecenia serwisowe wewnętrzne (nasze maszyny)
  •     Zlecenia serwisowe zewnętrzne (maszyny klientów)
  •     Pełna historia serwisowania (przeglądy, naprawy, awarie)
  •     Ewidencja Maszyn i Urządzeń
  •     Kartoteka kontrahentów, historia zdarzeń - system CRM   Zobacz video
  •     Integracja z modułami webowymi (patrz Inne funkcje)

Raportowanie - wydruki dokumentów i zestawień (ponad 300 raportów)

  •     zestawienie zleceń serwisowych z zadanego okresu   Zobacz wydruk
  •     planowane przeglądy na zadany okres    Zobacz wydruk
  •     zestawienie zużytych części w okresie    Zobacz wydruk
  •     zestawienie zleceń serwisowych dla serwisanta
  •     zestawienie zleceń serwisowych dla kontrahenta
  •     historia serwisowania maszyny   Zobacz wydruk
  •     historia serwisowania zpodziałem na części     Zobacz wydruk
  •     raport napraw gwarancyjnych (dla producenta)
  •     lista urzadzeń wybranego kontrahenta    Zobacz wydruk
  •     obroty serwisantów   Zobacz wydruk
  •     protokół wybrakowania sprzętu technicznego
  •     wizualizacja danych za pomocą Qlik Sense Zobacz video

Inne funkcje

  •     TERMINARZ Tygodniowy TKT - opcja   Zobacz video
  •     Przypominacz Ważnych Terminów PWT - opcja
  •     Grafik Planowania i Realizacji Zleceń GPRZ - opcja  Zobacz video
  •      Modul e-Faktura - opcja   Zobacz video
  •     Moduł Finansowo - Księgowy - opcja

  Zobacz referencje