logoQuinno bez tla

 Aplikacja Quinno PROJECT została zaprojektowany jako proste narzędzie do zarządzania projektami (Project Managament). Przykładowo może być zastosowana w podmiotach, które wykorzystują innowacyjny potencjał pracowników. System rejestracji, oceny i realizacji innowacji ułatwia i zachęca do rozwoju tego obszaru. Jego mobilność - jest dostępny na smartfonach i tabletach - to dodatkowy atut.  

          Innowacje? Twoi pracownicy mają znakomite pomysły. Uwolnij ich potencjał!

        Chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   tel. 62 501-54-54   

 Jak to działa? Napracowalismy się, żeby Tobie było łatwiej:  Zobacz video

  Innowatorzy  - zazwyczaj pracownicy  - zgłaszają swoje pomysły na usprawnienia organizacyjne, produktowe, procesowe i marketingowe. Mogą to zrobić np. ze swojego smartfona lub zgłosić mailowo. Maksymalne ułatwienie procedury ma zachęcać do zgłaszania pomysłów.

  Procedura została podzielona na 4 etapy: Zgłoszenie, Konsultacja, Prototyp i Realizacja. Zespół może być jedno lub wieloosobowy, oceny komisji są rejestrowane, mogą one być wpisywane zdalnie, np. ze smartfonu. Stan bieżący zgłoszonych innowacji można kontrolować w systemie 24/7. Analogicznie każdy innowator może zapoznać się z aktualnym stanem swoich zgłoszeń - na smartfonie, tablecie czy laptopie, 24/7 

  • wbudowany Harmonogram projektów
  • pełna kontrola terminów
  • technologia zapewniająca mobilność i elastyczność
  • baza danych w chmurze (własnej lub dowolnego dostawcy)

       Nasze programy nie są wyryte w kamieniu. Dostosujemy je do Twoich potrzeb.