Współpraca z Klientami i obsługa procesów sprzedażowych w nowoczesnym przedsiębiorstwie wymaga użycia nowych technologii. Oprogramowanie CRM, które dostarczamy, ma za zadanie poprawić procesy komunikacji wewnętrznej, a jednocześnie zoptymalizować relacje z Kontrahentami.

Oprogramowanie CRM

Nasze systemy tworzymy w ścisłej współpracy z Tobą, zgodnie z dewizą „Nasze programy nie są wyryte w kamieniu. Dostosujemy je do Twoich potrzeb.". Każde wdrożenie rozpoczynamy od poznania struktury organizacji i procedur wewnętrznych.

Co to jest oprogramowanie CRM i dlaczego go potrzebuję?

W największym skrócie CRM to oprogramowanie, które służy do sprawnego zarządzania relacjami z Kontrahentami. Jeśli zagłębimy się w jego strukturę i sposób działania, okaże się, że jest swego rodzaju baza danych z interfejsem graficznym dla użytkowników. Służy do przechowywania informacji zarówno o aktualnych, jak i potencjalnych Klientach naszej firmy.
Złożone systemy CRM to narzędzia pozwalające w prosty sposób zarządzać procesami sprzedaży, obsługi Klienta i marketingu. Umożliwia przechowywanie danych na temat Kontrahentów i aktualnie negocjowanych kontraktów, a także pozwala na rozdzielanie zadań pomiędzy pracowników poszczególnych działów. Handlowcy z kolei mogą w ten sposób łatwo wymieniać się między sobą informacjami na temat Klientów biznesowych.
Dedykowane dla firm systemy Customer Relationship Management są zazwyczaj kojarzone z mało intuicyjnymi aplikacjami desktopowymi. W naszym przypadku otrzymujesz rozwiązanie zoptymalizowane zarówno pod kątem szybkości działania, jak i przyjazności interfejsu. Dodatkowo możliwe jest korzystanie z niego również na urządzeniach mobilnych, dzięki wersjom specjalnie przygotowanym dla tabletów i smartfonów.

Wspomaganie zarządzania procesami, dzięki aplikacji CRM

Użycie naszego oprogramowania CRM sprawia, że zarządzanie wieloma procesami sprzedażowymi od strony operacyjnej staje się bardzo proste i zajmuje dużo mniej czasu, który możesz teraz wykorzystać na zdobywanie nowych rynków biznesowych! Przetwarzanie danych o Kontrahentach i sfinalizowanych transakcjach oraz raportowanie i weryfikacja postępu przydzielonych zadań to zaledwie kilka kliknięć. Na co pozwala system?

  • Łatwe gromadzenie wiedzy na temat aktualnych i potencjalnych Klientów.
  • Wspomaganie procesów zarządczych, a także szybkiego ofertowania.
  • Proste rozwiązywanie kwestii spornych i ewentualnych reklamacji.
  • Możliwość przydzielania zadań pracownikom i weryfikacji ich statusów.
  • Wymianę i kontrolę dokumentów zgodnie z wymogami RODO.
  • Komunikację między różnymi działami wraz z przesyłaniem plików.
  • Zaawansowaną analitykę biznesową i raportowanie danych o sprzedaży.

Od strony administracyjnej mamy możliwość szerokiego zarządzania uprawnieniami poszczególnych użytkowników, a także natychmiastowego ich blokowania i kontroli dostępu. Istnieje również możliwość integracji aplikacji z systemami obecnie wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie, m.in. oprogramowaniem księgowym, SAP, ERP, etc.

Zalety i zastosowania programu CRM

Nie ulega wątpliwości, że nowoczesny i dynamiczny biznes wymaga stosowania rozwiązań wspomagających zarządzanie i ułatwiających optymalizację procesów w firmie. Oprogramowanie CRM sprawia, że procesy sprzedażowe, jak i dane Kontrahentów są pod kontrolą, w jednym miejscu, dostępne dla każdego pracownika, który potrzebuje ich do wykonywania swoich obowiązków. Jakie jeszcze korzyści płyną ze wdrożenia tego typu systemów w przedsiębiorstwie?

  • Bezproblemowy, bezpieczny dostęp do bazy danych Klientów, a także informacji na temat przebiegu wszelkich rozmów i negocjacji biznesowych z dowolnego miejsca.
  • Możliwość uporządkowania całej wartościowej wiedzy związanej z działalnością operacyjno-sprzedażową.
  • Łatwy wgląd do historii rozmów z Kontrahentem i szybkie identyfikowanie aktualnych, jak i przewidywanie przyszłych jego potrzeb.
  • Oszczędność czasu, dzięki której większe pokłady energii pracowników można skierować na działania bezpośrednio wpływające na zyski firmy.
  • Łatwiejsza kontrola i monitoring działań handlowców i specjalistów z poszczególnych działów.
  • Szybka analityka i szerokie możliwości raportowania.

Korzystanie z aplikacji sprawia, że każdy proces, jaki uwzględnimy, może być łatwo kontrolowany. Dzięki temu można natychmiast wykrywać nieprawidłowości i reagować na błędy pracowników. Jednocześnie nasze wieloletnie doświadczenie w tworzeniu autorskich, dedykowanych rozwiązań powoduje, iż są one ściśle dopasowane do potrzeb danego przedsiębiorstwa. Nie ma też możliwości utraty danych, gdyż dbamy o to, by poinformować i ewentualnie pomóc Klientowi we wdrożeniu odpowiednich systemów kopii zapasowych.

Narzędzie do poprawy komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

Ogromny problem w wielu firmach stanowi komunikacja, zarówno wewnętrzna, pomiędzy pracownikami, jak i zewnętrzna na linii Kontrahent-handlowiec. Mimo że funkcjonalności komunikatora czy też czatu nie są głównymi możliwościami, jakie daje nasze autorskie oprogramowanie CRM, w cenie otrzymujesz również nowoczesne narzędzie informatyczne usprawniające tę część działalności.
Z punktu widzenia osób zatrudnionych wewnątrz organizacji, mamy zintegrowaną platformę, która umożliwia łatwe przesyłanie plików, raportowanie czy dodawanie notatek związanych z Kontrahentami, które mogą ułatwić pracę innych handlowców czy specjalistów w przyszłości. W ten sposób cała wiedza i wszystkie niezbędne dane są zgromadzone w jednym miejscu. Jednocześnie komunikacja również odbywa się z użyciem tego samego systemu.
Sprawne porozumiewanie się pomiędzy pracownikami owocuje również poprawą komunikacji na poziomie zewnętrznym, czyli w rozmowach z Klientami. Dzięki temu unikamy sytuacji, w których handlowiec zaakceptował Jego wymagania, które w praktyce są nie do spełnienia ze względu na ograniczenia techniczne czy produkcyjne. Jednocześnie sam Klient otrzymuje w szybki i klarowny sposób odpowiedzi na wszystkie pytania.

Lepsze relacje z Klientami i zarządzanie wiedzą w firmie

Głównymi korzyściami, a jednocześnie zadaniami, jakie mają spełniać aplikacje klasy CRM, jest poprawa relacji Klient-firma, a także lepsze zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie. Zebranie wszystkich informacji i notatek handlowców wraz z przygotowanymi wcześniej ofertami stanowi wartościowy obraz Kontrahenta. Nawet jeśli współpraca nie doszła do skutku to zawsze dobrze mieć pełną historię wcześniejszych rozmów, by móc przeanalizować błędy i je poprawić w przyszłości.
Bardzo elastyczne możliwości naszego oprogramowania sprawiają, że może być ono również zintegrowane z innymi systemami działającymi w firmie. Pozwala to na łatwe fakturowanie czy obsługę procesu reklamacji. Śledzenie w ten sposób historii płatności umożliwia ocenę Kontrahenta zarówno pod względem Jego potencjału handlowego, jak i rzeczywistej rzetelności i terminowości w opłacaniu faktur.

Profesjonalne oprogramowanie CRM wyryte w kamieniu!

Kierując się naszym mottem, dostarczamy autorskie oprogramowanie CRM ściśle dopasowane do potrzeb Klienta. Jesteśmy w stanie rozszerzyć je o nowe funkcjonalności lub zmodyfikować już istniejące tak, by dostosować je do procedur i specyfiki danego biznesu. Wszystkich zainteresowanych poprawą wyników sprzedażowych poprzez wdrożenie nowoczesnych narzędzi informatycznych zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym. Razem podniesiemy Twoje zyski.